Hai bulan , hai bintang :)

hai bualan , hai bintang . cantek lah korang malam ni . THANKS GOD <3 . mehewhewhew .

okay , esok dah sekolah . homework aku masih tak bersentuh . folio pun same , hary jumaat dah kene hantar . hikss . see , betape cool nye aku . HAHA . baju sekolah tak iron lagi . aku tak ade mood nak iron baju hari ni , HAHA . okay fine , aku mengaku . aku tak pernah ade mood nak iron baju and bukan aku yang gosok baju sekolah aku #bukannye malas , tapi mak aku yang terlampau rajin . ehehehe :)

tadikan , ade belek-2 surat khabar sinar harian . tengah belek-2 , tengok-2 ade sekolah aku masuk paper . HAHAHA , tergelak besar aku . okay-3 , tak lawak pun sebenarnye . :) 

#sebenarnye , aku tengah bosan . tak ade idea nak post , so merapu je lah .
kbye :)

Thank you for reading readers! :*

No comments:

Post a Comment