I'm sorry ! Hiks XD

Assalamualaikum and hello there world :)
Malam tadi aku tak boleh tidur , aku teringat kat minah sorang ni . Hikkss , aku ade buat salah dekat dia . Hahahaha .



Nik Nur Adawiyah :)
Dia comel , baik , caring , otak mereng macam aku . Aku rapat gile dengan dia and aku sayang dia . Sangat-2 okay . Dia tempat aku mengadu , mengumpat , meroyan and more . Hehehe , aku ada sedikit salah faham dengan dia . Hahaha , bodoh lah kau nick . Kau memang lahh ! Hahaha .

I'm sorry XD
I'm sorry XD
I'm sorry XD
I'm sorry XD
I'm sorry XD

  Iloveyou #as friend , Ilove the things that we always do . Doing crazy things , stupid things , gossiping , studying #okay tipu , menggatal , mencapap , laughing macam setan and more :) Thank you friend for being beside me . I'm appreciate it :)

 Diam Babi ! Aku tahu ko tengah gelak kan aku kan .

Till then , Byee :)

Thank you for reading readers! :*

No comments:

Post a Comment