:)

Assalamualaikum and hello peeps . Morning :)

Okay tengah boring sangat ni . Nak tidur balik tapi takut , takut terlepas cerita Princes Hour . Hikss . Minat gile cerita tu even dah tengok berkali-kali .

Barang sekolah tak beli hagi ni . Barang asrama pun sama , tapi kebanyakkan barang asrama gune yang dua tahun lepas je , sebab masa form 1 aku stay hostel . Ada jugak amik yang kakak aku punya , sebab dia dah habis sekolah . Aku malas nak membazir , so amik barang yang terpakai yang ade kat rumah ni je lah . Hoho . Lagipun , aku kurang semangat lah nak pergi sekolah , bukannya apa , sebab kene duduk hostel . Aishh , tapi aku semangat sangat nak study and amik PMR , wuhuuu ~ Doa-doakan lah semoga aku bahagia duduk dekat hostel nanti . Sebabnya kalau aku tak bahagia nanti macam mane aku nak struggle for PMR kan . HAHA . Lawak lah kau ni farah , pelik betul , hikss :)

Erkk , enty ni pendek serta membosankan kan ? HAHA , ahh gonekan pulok , koi tengah bosan . Gini la jadinye . Hoho .

Okay lah , princes hour dah nak start , nak mandi dulu , masak nasi . HAHA .
Till then , Bye :)

Thank you for reading readers! :*

No comments:

Post a Comment