New year :')

Assalamualaikum :)

HAPPY NEW YEAR BLOGGERS and READERS :)

Okay , banyak sangat dah yang berlaku dekat aku sepanjang 2011 ni . Merasa betape bestnya berulang , happy time bersama family , mengerti erti persahabatan , tahu perangai orang sekeliling aku , kenal mane yang boleh dipercayai atau tidak , bergaduh macam orang gila , memory dengan IBK fm , merajuk dengan member , falling in love bagai . HAHA , merasa 'CINTA' ? Oh tidak lah , aku rasa aku masih muda untuk merasa itu . HAHA , lagipun aku nak fokus PMR dulu , bercinta tu lepas kahwin pun boleh . Hikss , okay jauh dah tu meraban :)

Rasa sedih sangat-2 nak tinggalkan 2011 . Tapi ape boleh buat kan ? HAHA , tahun ni memang struggle habis PMR . Mak cakap sekurang-kurangnya 9 A , mak aihh . Thats mean , kene straight A la . Okay tak ape , Diah akan usahakan mak , don't worry :') #Kau jangan cakap je farah , jangan tak usaha weyh . Aishh -.-


Azam 2012 aku ialah berazam dan tunaikan :) Simple kan ? Senang jeh . HAHA , Sebagai PMR candidate aku mesti kene ade banyak azam , banyak sangat . Aku dah try list tapi tak boleh , banyak sangat , HAHA . Attitude belajar aku semuenya aku tukar . Attitude hostel life pun . Cume attitude kawan and mulut aku tak pernah tukar dan tak akan tukar . HAHA , sengal right ?

Till then , Okay bye :)

Thank you for reading readers! :*

No comments:

Post a Comment