Hostel life :)

Assalamualaikum and hello world .

Kay , dah lame tak update kan ? HAHA , dah dua minggu aku duduk asrama . Kay , sedih sangat . Selama dua minggu aku duduk asrama , sehari je aku sihat . Time birthday aku je aku rase sihat sikit , hari-2 lain , aku rasa macam dah nazak tahu . Sakit tekak , tak ade suara , selsema , batuk . Kay , sedih sangat . Sekarang ni tak baik-2 pun lagi . Hari ni aku outing je sebab ade kelas gitar . HAHAHA kay suke sangat . 

11 January birthday aku . Kay , thanks pada yang wish . Sayang korang gila-2 . Aku privatekan birthday aku kat facebook . HAHA , Time birthday aku tu tak tahulah jin ape yang masuk dalam badan aku ni , sebabnya kencang sangat nak menari . Dalam kelas menari , orang nyanyi lagu birthday kat aku , aku menari . Sampai tengah busuh kain pun menari lagu ayumi hamasaki . HAHAHAHA :) Sengal lah farah .

Andddddddddd last but not least , hostel life tersangat lah teruk ! TERUK ! Yang bestnya sebab ade member je ! Huh !

Kay lah , tengah rushing sangat ni . Nak siap-2 balik asrama semula .
Till then , bye :)


Thank you for reading readers! :*

2 comments: