Hello there :)

Hello there and Assalamualaikum :)

Okay , dah lame sangat sangat tak update . Aishh , malas punya pasal , biasalah . HAHA , actually aku busy . Budak PMR lah kata kan . Busy buat homework , study , buat latih tubi bagai . HAHA , kay aku tipu . Cuti dah nak habis , esok dah nak balik asrama , lusa dah skolah anddddddddd homework aku haram sentuh . -.- Aishh , insyaALLAH malam ni aku akan siap kan sikit . Sebab prep malam ahad komfirm tak terbuat homework aku . Mesti ade je setan datang ajak borak , maklumlah time cuti ni mesti banyak story-2 kan . HAHA .

Sekarang ni hati aku berbunga-bunga . Muahahaha , tak tahu kenape . Setiap kali online je , huuuuuuu ~ menari-nari jatung aku . Nanti dah start sekolah mesti bunga tu semue kecut , tapi hati aku tetap menari-nari . Wuhuuuuu ~ Okay mesti semue orang tak faham kan ape yang aku ngarut ni . HAHA , biarlah aku sorang je yang faham and siapa-2 yang tahu . HAHA :)

Esok dah nak balik asrama . Barang tak packing lagi . Baju tak iron lagi . Makaihhh , malasnye lah . Andd yang paling penting , makanan tak beli lagi . HAHA , makanan tu penting kay . Nanti makanan asrama tak sedap ke , tak cukop ke , ade stock makanan . Sebab nanti kalau tak makan banyak-2 hilang lah lemak I . Wuuu ~ I sayang lemak I okay . HAHA , sengal -.-

Tak sangka aku akan cakap macam ni . I miss my sister . Waaaaaaaa . Terasa sangat di tak ade . Sebabnya dah tak ade bau mcd dah deka rumah ni and dah tak ade orang yang aku nak hempap :'( HAHA , tak tahu lah kenape rasa rindu sangat kat dia . Padahal baru 2 minggu lebih tak jumpe . Selama ni dia duduk asrama okay je . Tak ade pun berrindu-rindu bagai . Aishh :/ Balik lah cepat LALAH BUSUK oii . Nanti dah balik hantar mcd kat tualang kay . Lepastu gaji first bak corby sebijik . Muahaha . Ape-ape pun take care okay dekat sana :)

Okaylah , till then . Bye :)


Thank you for reading readers! :*

No comments:

Post a Comment