Hai Disember :)

Assalamualaikum , 
Kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang ;)

#Aku suke lah gelang-2 dalam gamba nih . Macam gelang dave days . Wuuuu~

Harini 1 Disember :) Harini result exam repeat keluar and harinilah hari penentuan samada aku duduk asrama tahun depan ataupun tak . And YESSSSSSSSS ! Aku sedih . Bukan sebab tak dapat tawaran asrama tapi sebaliknya . Thats mean , aku WAJIB duduk asrama tahun depan ! MAIGOD ! Cukup lah setahun aku duduk hostel time form 1 dulu . ;(Tahu tak betape sengsare nye akuuuuuuuuuuu ! Haaaa ? Tahu takkkkkkkkkkk ? Erghhhh !  -.- #Sorry , TER emotional sikit ;)

Okay lupekan . Ade lagi sebulan untuk aku betul-2 enjoy ! # Eceyh , macam lepas ni tak boleh nak enjoy jehh . Maklumlah tahu depan dah kene perang dengan PMR , so tak boleh lah nak enjoy macam sebelum ni . And PMR , buat baik dekat koi eak , koi cuak nih . Jangan buat dajjal kat koi taw ;) Lepas ni aku dah jarang online . Kalau balik baru online . Haha , Dont worry , aku akan pastikan aku balik tiap-2 minggu ! Yessss ! I will ! Aku akan bagi seribu alasan dekat ustaz supaye dia bagi aku balik . Hoho ;)

Okay , now aku nak pergi meraung and ucapkan selamat tinggal dekat kucing , gitar , mesin basuh , singki , toilet , jiran-2 , and semue yang berjasa dekat aku selame aku duduk rumah ni . Waaaaaaaaaaaaaaa ~ #Okay aku masuk asrama bulan depan , bukan harini . Sorry lah . Penyakit mental aku datang menyerang kembali ;)

Till then , Byee ;)

Thank you for reading readers! :*

4 comments: