Boring -.-

Assalamualaikum and hello there people :')

#just ignore this :')

Semalam , lepas lunch dekat rumah sedare , balik terus siap-siap nak pergi lipis amik wan bawak balik sini . Sumpah malas gila nak pergi , tapi terpaksa . Mula-2 rancang pergi balik hari , sampai sane tibe-2 cakap nak tidur sana . Erghh , muke belake stress mase tu . Boring nak mampus kud . Tapi , redha jelah . Dah lah datang sehelai pinggang . Aishh . Pagi tadi , lepas breakfast gerak balik sini . Nasib baik akak aku kerja hari ni . Kalau tak aku rase lagi lame lah stay kat sane . Menyampah aku -.-

P/s : Entry ni boring kenn ? Aku yang type ni pun boring gile . Erghhh , boringgggggggg . Doakan aku supaye tak mati akibat boring yang terlampau ni .

Till then , byee :)


Thank you for reading readers! :*

No comments:

Post a Comment