Hello :)


Hello world ! #okay , bajet satu dunia je bace blog aku kan . HAHA , biarkan .

Its been so long I didn't update right ? HAHA , tak ade idea lol nak update :) Okay , Hows your day people ? Good ? okay good , HAHA . Im soooooo boring during this holiday . Rase macam panjang sangat je cuti ni . And im sure , time sehari sebelum masuk sekolah tahun depan mesti rase pendek gile cuti kali ni . HAHA , well , thats life .

My cousin , Aishah , ada ajak pergi sepang Ahad ni . Seminggu duduk sane lepas tu pergi perak , a or a couple day dekat sane then baru balik . Okay , aku memang nak ikut sebab cuti ni aku tak pergi mane pun . Lepak depan rumah je . Serious malas nak jalan bandar . Tapi , aku ade kelas hari selasa . Aku malas nak postpone kelas aku sebab kesian pulak dekat uncle JS tu nak aturkan kelas aku . Dah lah cikgu aku tu sorang je cikgu gitar , import dari KL pulak tu . HAHA , okayy , baikkan aku . #masuk bakul angkat sendiri :)

Sejak kebelakangan ni aku kuat lepak sampai tengah malam . Aku tak tahu kenape . HAHA , sampai abah ngan mak pun dah bising sebab selalu bangun lambat . Erghhhh , boring boring boring boring , tahu takkk ? Boringgggggggggg ! HAHA , #emo tetibe , sakai .

Esok ade jamuan kelas for the second time and the sad thing is aku tak dapat datang . #Macam aku ni penting sangat je kan . Aku tak dapat datang sebab aku kenduri . Aku kahwin . Mak sedare aku kahwin . Jamuan yang first tu pun aku tak pergi sebab aku kahwin jugak sepupu aku kahwin . Okay semue dah kahwin and dah nak kahwin . Aku bile pulakkk ? Okay dah lari topik dah ni . Padehal yang suruh buat jamuan sekali lagi ni aku tapi aku pulak yang tak datang . Sorry kay IBK fm . Bukan tak nak pergi , tapi tak boleh . Sorry sangat-2 kay :')

Till then , Byee :)



Thank you for reading readers! :*

No comments:

Post a Comment