fever :/

Hi there ! Assalamualaikum :)

Hiks , dah lame tak update kan ? <---setiap kali intro post mesti cakap macam ni , muahahaha . Harini sehari suntuk demam . Aishhh , teruk sangat demamnya . Pagi tadi bangun awal gila . Pukul 8 lebih dan siap mandi semua . Then siap-2 terus balik kampung ade kenduri kat sana . Aishh , time tu kepala berat gile , muke dah habis kerut dah . Hahaha . Sampai kampung terus aku sambung tidur , tak peduli dah dekat orang lain . Hohoho , then dekat kenduri jumpe Deyla . Maigod ! Dia comel sangat , seriously . Hikss . Lepas balik kenduri , siap-2 terus jalan pergi Lentang . Huuuuuuu ~ memang syok habis lah kat sana . Demam-2 pun bantai je lah . Hahahaha  , lepas tu blablablablablabla #malas nak type dah . Otw balik rumah tidur , sampai rumah pun terus tidur . Okay , time tu memang lemah sangat . Hahaha , lawak gila , shit betul . And now rasa dah okay sikit sebab mak suruh telan panadol .Ciss , hate that part . seriously . -.- Aku boleh je telan ubat tapi bukan time aku tengah demam . Haha , sakai habis .

Esok dah nak balik asrama . Wuhuuuuuuuuuuuuu ~ Tak excited lalu . Macam biasa lah , homework aku haram sentuh . Muahaha , boring gila doyy duduk asrama . Penat sangat weyhhhh ! Seriously . Aishhh -.- Tak guna aku mengeluh , tak ade ape yang akan berubah . Woaaaahhh , ayat tak boleh blahh .

Okay lah , till then . Byee :)


Thank you for reading readers! :*

No comments:

Post a Comment